Bildung

Nuoren lapsensa erottamisesta vanhemmistaan ja lastensuojelupalvelujen tarjoaman hoidon riittämättömyydestä (henkilökohtainen tapaus)

Conrad Den Hertog
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 3 Wochen

Alankomaiden lastensuojeluviranomaiset (Jeugdbescherming) ottivat vetoomuksen esittäjän lapsen huostaan vuonna 2018 hyväksikäyttöväitteiden perusteella. Puoli vuotta myöhemmin lapsella diagnosoitiin autismi. Vanhemmat haluaisivat saada vanhempainoikeutensa takaisin, kun taas lastensuojelu ehdottaa lapsen siirtämistä sijaiskotiin. Vetoomuksen esittäjä väittää myös, ettei hänen lapselleen tarjota nykyisessä laitoksessa asianmukaista koulu- tai kielenopetusta eikä ravitsemussuositusten mukaista ruokaa.

Thank you for your support, Conrad Den Hertog

openPetition international