Umwelt

Nadine Gonçalves
7 Supporters 7 in European Union
  1. Launched 17/01/2020

Indiener maakt haar beklag over de intense vervuiling van de rio Ferreira in Lordelo-Paredes, Portugal. Indiener stelt dat het niet-nemen van maatregelen en het onvermogen van de plaatselijke afvalwaterzuiveringsinstallatie heeft laten vervuilen, waardoor het ecosysteem geleidelijk aan is gedecimeerd en de gezondheid van de plaatselijke bevolking in gevaar is gekomen. Bovendien is volgens indiener het afval van het afgelopen jaar bijna direct geloosd in de rivier, waardoor het een “openlucht afvalwatertank” en een voedingsbodem voor ziekte wordt. Indiener bekritiseert de inactiviteit van de verantwoordelijke milieuorganisaties en dringt aan op dringende maatregelen om een einde te maken aan de vervuiling.

Thank you for your support, Nadine Gonçalves