Zusammenleben

Over de noodzaak de kennisgeving van het besluit van het Verenigd Koninkrijk om de EU te verlaten in het kader van artikel 50, in te trekken

P. D.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Indiener roept de EU op al het mogelijke te doen ter verdediging van de rechten en belangen van die Britse burgers die het EU-burgerschap willen behouden. Hij stelt dat het referendum ongeldig is omdat het Hof van Justitie heeft geconcludeerd dat de "Vote Leave"-campagne de wet heeft overtreden, en dat daarom de kennisgeving uit hoofde van artikel 50 eveneens ongeldig is. Hij is van mening dat het Europees Parlement geen besluiten van het VK moet erkennen die het gevolg zijn van deze illegale campagne. Hij vraagt of de kennisgeving door de EU verworpen kan worden, zonder dat deze door het VK zelf wordt ingetrokken.

Thank you for your support, P. D.
pro

contra