Zusammenleben

Om nødvendigheden af at tilbagekalde Det Forenede Kongeriges beslutning om at forlade EU i henhold til artikel 50 i TEU

P. D.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren anmoder EU om at gøre alt, hvad der står i dets magt, for at bevare rettighederne for og forsvare interesserne hos britiske borgere, der ønsker at bevare deres unionsborgerskab. Eftersom Domstolen har fastslået, at "Leave"-kampagnen brød loven, fastholder han, at folkeafstemningen er ugyldig, og at meddelelsen i henhold til artikel 50 derfor også er ugyldig. Han mener, at Europa-Parlamentet ikke bør anerkende en britisk beslutning baseret på denne ulovlige kampagne. Han spørger, om meddelelsen kan afvises af EU i stedet for at blive tilbagekaldt af Det Forenede Kongerige.

Thank you for your support, P. D.
pro

contra