Bildung

Om videoovervågning for at forhindre misbrug af børn og ældre

Alberto Cirio
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren udtrykker bekymring over de mange tilfælde af mishandling og misbrug i børnehaver og centre for ældre i Italien. Han mener, at videoovervågningssystemer i disse faciliteter vil være til stor hjælp i forbindelse med forebyggelse af mishandling og misbrug af særligt sårbare personer, og opfordrer derfor Europa-Parlamentet til at søge at ændre forordning (EU) 2016/679 om beskyttelse af personoplysninger, der giver mulighed for særlige undtagelser for børnehaver og plejecentre for centre. Andrageren hævder, at den fysiske og mentale ukrænkelighed af sårbare personer såsom børn og ældre bør have forrang frem for beskyttelse af privatlivets fred.

Thank you for your support, Alberto Cirio