Gesundheit

Om klimakrisen

Nigel Howard
  1. Launched 20/05/2020

Andrageren, som har et dobbelt britisk og australsk statsborgerskab, opfordrer Parlamentet til at gribe ind over for lande som Australien, der benægter klimaændringer og hindrer kriseforanstaltninger til bekæmpelse af klimaændringer. Andrageren opfordrer Europa-Parlamentet til at vedtage en beslutning, som erklærer Australien (og andre nationer, der ikke foretager noget for at bekæmpe en klimakrise) for "klimapariaer", og til indtrængende at opfordre medlemslandene til at indføre sanktioner på al eksport (navnlig eksport af fossile brændstoffer) fra Australien, indtil det nedbringer sine emissioner og agerer som et ansvarligt medlem af det internationale samfund.

Thank you for your support, Nigel Howard