Gesundheit

Ilmastohätätilasta

Nigel Howard
  1. Launched 20/05/2020

Vetoomuksen esittäjä, jolla on Yhdistyneen kuningaskunnan ja Australian kaksoiskansalaisuus, pyytää Euroopan parlamenttia ryhtymään toimiin sellaisia Australian kaltaisia maita vastaan, jotka kieltävät ilmastonmuutoksen ja vaikeuttavat kiireellisiä ilmastonmuutoksen torjuntatoimia. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia antamaan päätöslauselman, jossa Australia (ja muut valtiot, jotka eivät reagoi ilmastohätätilaan) julistetaan ilmastoasioissa huolta aiheuttaviksi valtioiksi ja kehotetaan jäsenvaltioita asettamaan rangaistusseuraamuksia ja tariffeja kaikelle viennille (erityisesti fossiilisten polttoaineiden viennille) Australiasta, kunnes se vähentää päästöjään ja alkaa toimia kansainvälisen yhteisön vastuullisena jäsenenä.

Thank you for your support, Nigel Howard