Arbeit

Om forskelsbehandling og urimelige vilkår i forbindelse med de cypriotiske myndigheders tidsubegrænsede ansættelse af arbejdstagere

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren hævder, at de cypriotiske myndigheder ikke overholder EU-lovgivningen, idet de yder forskelsbehandling af midlertidigt ansatte og fastansatte i forhold til fastansatte tjenestemænd. Hun hævder, at Cypern handler i strid med direktiv 1999/70/EF på grundlag af sin nationale lovgivning, der blev vedtaget i 2016. Hun hævder, at tidsubegrænsede kontrakter skader rettighederne, fordelene og beskyttelsen af de personer, der ansættes i henhold til denne ordning, og som udfører det samme arbejde som fastansatte tjenestemænd.

Thank you for your support, E. P.