Finanzen

0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä antaa useita esimerkkejä haastemiesten toimivallan laajentamisesta Tšekissä käyttöön otetussa kansallisessa lainsäädännössä. Hän pyytää, että velallisia suojellaan paremmin ja että otetaan käyttöön yhteinen eurooppalainen lainsäädäntö. Vetoomuksen esittäjän mukaan tärkeimmät seikat ovat haastemiesten aseman vahvistaminen (esimerkiksi heidän koskemattomuutensa) ja se, että ulosottoon ei voida hakea muutosta. Riskinä on, että velalliset menettävät henkilötietonsa, kun ne julkaistaan internetissä ja haastemiesten varainhoidon valvonta on puutteellista. Vetoomuksen esittäjä ehdottaa, että yksityisten ulosottomiesten toiminta kielletään, että alueperiaate palautetaan ja että tuomioistuimet voivat tehostaa täytäntöönpanoa.

Thank you for your support
pro

contra