Umwelt

EU:n ympäristölainsäädännön rikkomisesta, kaikkien töiden ja jätteiden käsittelyn lopettamisesta Grammatikóssa sijaitsevan Mavro Vounon kaatopaikalla

E. P.
  1. Launched 09/10/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä oli jo esittänyt vetoomuksen nro 0573/2011, josta keskusteltiin valiokunnassa 21. maaliskuuta 2018, ja pitää tässä yhteydessä valitettavana sitä, että Attikan alue ei ole vastannut valiokunnan pyyntöön toteuttaa uusi ympäristövaikutusten arviointi.Hän väittää erityisesti, että Kreikan viranomaiset ovat rikkoneet luontotyyppien sekä luonnonvaraisen eläimistön ja kasviston suojelusta annettua direktiiviä 92/43/ETY eli eivät ole suojelleet kaatopaikan lähellä olevaa Natura 2000 -merialuetta, johon kaatopaikan läpi kulkeva joki virtaa.

Thank you for your support, E. P.
pro

contra