Versorgung

Direktiivin 93/13/ETY väitetystä rikkomisesta ja asuntolainaa koskevasta kiistasta pankin kanssa

Милена Димитрова
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä on asianajaja, joka on jättänyt vetoomuksen asiakkaansa puolesta. Vetoomuksen esittäjä kertoo, että asiakkaan ja pankin välisen lainasopimuksen ehdot ovat kohtuuttomat, minkä vuoksi pankki voi nostaa korkoa. Pankki johti asiakasta harhaan ja sai tämän allekirjoittamaan sopimuksen tarkistamatta tämän tuloja. Vuonna 2010 pankki hankki ulosmittausmääräyksen tiedottamatta siitä asiakkaalle ja ilman oikeutta siihen, koska asiakas oli maksanut lainaansa kuukausittain. Hän valitti asiasta tuomioistuimeen, joka totesi, että sopimuksen ehdot olivat todellakin kohtuuttomat ja että pankki oli johtanut asiakasta harhaan. Tämän jälkeen pankki esitti yksityisen ulosottomiehen välityksellä asiakkaan asunnon ulosmittausta. Vetoomuksen esittäjä vetoaa viimeisenä keinonaan EU:n toimielimiä toimimaan hänen asiassaan, koska Bulgarian tuomioistuimet eivät ole puolustaneet hänen oikeuksiaan.

Thank you for your support, Милена Димитрова
pro