Gesundheit

Volt Europa & Homeless Entrepreneur
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining 13 days

Vetoomuksen esittäjä pyytää vetoomusvaliokuntaa arvostelemaan sitä, että Euroopan yli neljän miljoonan asunnottoman on mahdotonta ”pysyä kotona” covid-19-pandemian aikana, ja korostaa, että nykyinen talouden taantuma voi saattaa entistä enemmän ihmisiä asunnottomuuden uhan alaisiksi. Hän pyytää Euroopan unionia varmistamaan, että ketään ei unohdeta, koska pandemian torjunnan on oltava osallistavaa viruksen leviämisen estämiseksi. Vetoomuksen esittäjä viittaa useisiin jäsenvaltioiden hyviin käytäntöihin, jotka tarjoavat myös vaikeuksissa oleville talouden aloille mahdollisuuden hyötyä asunnottomien tukitoimista. Hän katsoo, että unionin olisi nyt toteutettava yhteisiä asumistoimenpiteitä kaikkialla unionissa Asunto ensin -strategian varmistamiseksi. Vetoomuksen verkkoversiossa Euroopan parlamenttia kehotetaan antamaan EU:n jäsenvaltioille kolmentyyppisiä suuntaviivoja tässä asiassa.

Thank you for your support, Volt Europa & Homeless Entrepreneur

openPetition international