Handelspolitik

B. A.
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining 2 days

Vetoomuksen esittäjä vastustaa Saksan talous- ja vientivalvontaviraston (BAFA) myöntämää ympäristöbonusta. Hän väittää, että pienet valmistajat eivät saa tukea BAFA:lta, koska niiden asiakasystävällinen hinnoittelu ei jätä varaa alennukselle, vaikka niiden ajoneuvot ovat oikeutettuja ostokannustimeen. Hän väittää, että BAFA vaikuttaa epäsuorasti autonvalmistajien hintalaskelmiin. Jos BAFA haluaa todella edistää sähköajoneuvoja riippumattomasti ja puolueettomasti, valmistajien rahoitusresursseilla ei tulisi olla vaikutusta valtion rahoitusosuuden tasoon. Vetoomuksen esittäjä väittää, että EU tutkii parhaillaan, onko ympäristöbonus EU:n lainsäädännön mukainen, ja pyytää ottamaan vetoomuksensa huomioon.

Thank you for your support, B. A.

openPetition international