Umwelt

Plataforma Toledo Aire Limpio -yhdistyksen puolesta, tarpeesta muuttaa jätteenkäsittelyä ja jätehuoltoa koskevaa Euroopan unionin energia- ja ympäristöpolitiikkaa

Plataforma Toledo Aire Limpio
15 Supporters 15 in European Union
  1. Launched 17/10/2019

Vetoomuksen esittäjä haluaa, että jätteenkäsittelyä ja jätehuoltoa koskevaa energia- ja ympäristöpolitiikkaa muutetaan, jotta estetään jätteenpoltosta aiheutuvat haitalliset vaikutukset, joita hän uskoo syntyneen La Sagrassa (Toledo). Hänen mukaansa La Sagra kärsii alueen kahdesta sementtitehtaasta peräisin olevista huomattavista epäpuhtauksista. Vetoomuksen esittäjä kertoo myös, että orujo-likööriä Toledon oliivinviljelyalueella valmistavat laitokset synnyttävät päästöjä ja vapauttavat ilmaan harmaata savua, joka kyllästää paikalliset talot ja aiheuttaa alueen asukkaille hengitysongelmia. Vetoomuksen esittäjä katsoo, että EU:n ympäristölainsäädännön määräysten ja todellisuuden välillä on huomattavaa ristiriitaa, mikä näkyy Kastilia-La Manchan itsehallintoalueen kiertotaloudessa.

Thank you for your support, Plataforma Toledo Aire Limpio