Gesundheit

På vegne af ofrene for iDental-svindlen i Europa, om iDental-selskabets krænkelse af deres grundlæggende rettigheder

PLATAFORMA DE AFECTADOS POR IDENTAL (OFICIAL) GENERAL, LAS PALMAS Y VALENCIA
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren angiver, at tusindvis af mennesker er blevet bedraget af virksomheden iDental, og at deres helbred har taget skade som følge heraf. Dette har ført til, at der er indgivet talrige klager og indgivet klager mod selskabet over for forbrugersammenslutninger og sundhedsmyndigheder i hele Spanien. Andrageren mener også, at de myndigheder, der har ansvaret for at beskytte offentligheden i Spanien, ikke har overvåget situationen korrekt. Andrageren anmoder derfor om en undersøgelse af situationen med hensyn til tandbehandling i Spanien, idet han påpeger, at den nationale lovgivning om forbrugerbeskyttelse og sundhed overtrædes.

Thank you for your support, PLATAFORMA DE AFECTADOS POR IDENTAL (OFICIAL) GENERAL, LAS PALMAS Y VALENCIA
pro

contra