Gesundheit

IDental-yrityksen uhrien Las Palmasin ja Valencian foorumin puolesta, perusoikeuksiensa loukkaamisesta iDental-yrityksen toimesta

PLATAFORMA DE AFECTADOS POR IDENTAL (OFICIAL) GENERAL, LAS PALMAS Y VALENCIA
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä kertoo tuhansien henkilöiden joutuneen iDental-yrityksen petoksen uhreiksi ja kärsineen tämän vuoksi terveydellistä vahinkoa. Tämä on johtanut siihen, että yritystä vastaan on nostettu useita valituksia ja kanteluita kuluttajayhdistyksissä ja terveysviranomaisissa kaikkialla Espanjassa. Vetoomuksen esittäjä katsoo myös, että kansalaisten suojelusta vastaavat viranomaiset Espanjassa ovat epäonnistuneet tilanteen seurannassa. Vetoomuksen esittäjä pyytää tämän vuoksi tutkimaan hammashoidon tilaa Espanjassa ja painottaa, että kansallista kuluttajansuojalainsäädäntöä ja terveydenhuoltolainsäädäntöä on rikottu.

Thank you for your support, PLATAFORMA DE AFECTADOS POR IDENTAL (OFICIAL) GENERAL, LAS PALMAS Y VALENCIA
pro

contra