Gesundheit

Namens het platform voor slachtoffers van de fraude door iDental Las Palmas en Valencia, over de schending van hun grondrechten door het bedrijf iDental

PLATAFORMA DE AFECTADOS POR IDENTAL (OFICIAL) GENERAL, LAS PALMAS Y VALENCIA
Collection finished
  1. Launched September 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Indiener stelt dat duizenden mensen het slachtoffer zijn geworden van fraude door het bedrijf iDental en hierdoor schade aan hun gezondheid hebben ondervonden. Naar aanleiding van deze fraude zijn er bij consumentenorganisaties en gezondheidsautoriteiten in heel Spanje talloze vorderingen en klachten ingediend tegen het bedrijf. Volgens indiener hebben de Spaanse autoriteiten die verantwoordelijk zijn voor de bescherming van de bevolking onvoldoende toezicht gehouden op de situatie. Indiener wijst erop dat de nationale wetgeving inzake consumentenbescherming en volksgezondheid wordt overtreden, en wil daarom dat er een onderzoek wordt gestart naar fraude bij tandartspraktijken in Spanje.

Thank you for your support, PLATAFORMA DE AFECTADOS POR IDENTAL (OFICIAL) GENERAL, LAS PALMAS Y VALENCIA

openPetition international