Umwelt

Om vedtagelse af en strengere EU-lovgivning om bekæmpelse af klimaændringer og øget håndhævelse over for medlemsstater, der ikke overholder reglerne

Andrea Hegenbart
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 6 weeks

Andrageren klager over, hvad hun opfatter som en for lempelig tilgang fra EU's og medlemsstaternes side med hensyn til at bekæmpe klimaændringer. Hun mener, at den eksisterende lovgivningsmæssige ramme og lovgivning ikke er tilstrækkeligt streng til at afspejle problemets presserende karakter, og at der derfor bør vedtages nye foranstaltninger. Andrageren fordømmer også, hvad hun opfatter som utilstrækkelig overvågning og håndhævelse af eksisterende lovgivning. Andragendet henviser også til, at grønne områder forsvinder, og til det vedvarende problem med plastaffald og -forurening.

Thank you for your support, Andrea Hegenbart