Umwelt

EU:n lainsäädännön tiukentamisesta ilmastonmuutoksen torjunnan osalta ja toimenpiteiden lisäämisestä niiden jäsenvaltioiden osalta, jotka eivät noudata lainsäädäntöä

Andrea Hegenbart
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 6 weeks

Vetoomuksen esittäjä vastustaa Euroopan unionin ja jäsenvaltioiden lähestymistapaa ilmastonmuutoksen torjuntaan, koska katsoo lähestymistavan olevan liian löyhä. Vetoomuksen esittäjä uskoo, että nykyinen sääntelykehys ja lainsäädäntö eivät ole riittävän tiukkia ongelman kiireellisyyden kannalta, ja siksi pitäisi hyväksyä uusia toimenpiteitä. Vetoomuksen esittäjä myös tuomitsee nykyisen lainsäädännön valvonnan ja täytäntöönpanon, jotka ovat hänen mielestään riittämättömiä. Lisäksi vetoomuksen esittäjä viittaa viheralueiden katoamiseen sekä muoviroskien ja muovisaasteen jatkuvaan ongelmaan.

Thank you for your support, Andrea Hegenbart