Jalkapallotuomareiden yhtäläisen tunnustamisen tarpeesta Euroopan unionissa

Petitioner
0 supporters 0 in European Union

Collection finished

0 supporters 0 in European Union

Collection finished

1. Launched 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä valittaa, että jalkapalloerotuomareita ja heidän rooliaan koskevissa säännöksissä on eroja EU:n jäsenvaltioiden välillä ja että joissakin jäsenvaltioissa säännöksiä ei edes ole. Vetoomuksen esittäjä huomauttaa, että eurooppalaisilla työntekijöillä on oltava yhtäläinen asema sillä perusteella, että jos työntekijä tekee tiettyä työtä yhdessä EU:n jäsenvaltiossa, hänellä on oltava yhtäläinen asema ja hänet on tunnustettava yhtäläisesti missä tahansa muussa EU:n jäsenvaltiossa, eikä häntä saa syrjiä millään tavalla. Vetoomuksen esittäjä pyytää tutkimaan jalkapalloerotuomareita koskevaa oikeudellista kehystä EU:n tasolla ja tarkistamaan, sovelletaanko EU:n lainsäädännössä vahvistettuja työntekijöiden vapaata liikkuvuutta koskevia oikeuksia johdonmukaisesti.

Link to the petition

Image with QR code