Soziales

EU:n lainsäädännön mahdollisesta rikkomisesta Ranskan valtionhallinnossa tapahtuvissa irtisanomisissa, joiden perusteena on luvaton poistuminen työpaikalta

Guy Froment
Collection finished
  1. Launched March 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä kehottaa tarkistamaan säännöt, jotka koskevat Ranskan valtionhallinnossa tapahtuvia irtisanomisia, joiden perusteena on luvaton poistuminen työpaikalta. Hän katsoo tällaisten irtisanomisten rikkovan useita EU:n lainsäädännön artikloja, esimerkiksi Euroopan unionin perusoikeuskirjaa, tietyistä työajan järjestämistä koskevista seikoista 4. marraskuuta 2003 annettua Euroopan parlamentin ja neuvoston direktiiviä 2003/88/EY, Euroopan sosiaalisten oikeuksien pilaria, Euroopan sosiaalista peruskirjaa ja 22. kesäkuuta 1982 tehtyä Kansainvälisen työjärjestön yleissopimusta, joka koskee työnantajan toimesta tapahtuvaa palvelussuhteen päättämistä.

Thank you for your support, Guy Froment

openPetition international