Zusammenleben

Verkossa toimivien hakukonetoimijoiden harjoittamasta henkilötietojen keräämisestä ja julkaisemisesta

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä toteaa, että syötettyään nimensä verkossa toimivaan hakukoneeseen hän huomasi kotiosoitteensa, henkilökohtaisen puhelinnumeronsa ja maantieteellisen sijaintinsa olevan näkyvissä, vaikkei hän ollut antanut näitä tietoja julkaistavaksi. Myöskään hänen hakukoneen ylläpitäjälle tekemiinsä valituksiin ei ole vastattu, koska ylläpitäjän on kiistettävä asia ennen kuin tietosuojavastaava voi käsitellä sitä. Vetoomuksen esittäjä kysyy, pitäisikö tietosuoja-asetuksen täytäntöönpanon olla jäsenvaltioiden vastuulla ja millaisilla toimilla EU:n toimielimet suojelevat EU:n kansalaisten henkilötietoja.

Thank you for your support, E. P.