openPetition wird europäisch. Wenn Sie uns bei der Übersetzung der Plattform von Deutsch nach Deutsch helfen wollen, schreiben Sie uns.
Bild zur Petition mit dem Thema: Tak dalej, Polsko! Ga zo door, Polen! Tak dalej, Polsko! Ga zo door, Polen!
  • Von: Nicht öffentlich
  • An: Polish Civil Society
  • Region: Polen
    Kategorie: Gesellschaft mehr
  • Status: Die Petition wurde abgeschlossen
    Sprache: Niederländisch
  • Beendet
  • 81 Unterstützende
    Sammlung abgeschlossen

Tak dalej, Polsko! Ga zo door, Polen!

-

Velen demonstreren in Polen voor het democratische systeem , in het bijzonder voor de vrije media en voor een effectief constitutioneel hof . Deze zorg is van belang voor heel Europa. Daarom verklaren wij ons solidair.

Begründung:

We zijn onder de indruk van de tienduizenden van jullie die opstaan voor de democratie. Fundamentele rechten, vrije media en onafhankelijke rechtbanken zijn onmisbaar, omdat macht zonder grenzen en controle de democratie vernietigt.

Ook in andere Europese landen is er steeds meer steun voor bewegingen die de confrontatie aangaan in plaats van verzoening te zoeken, die simplistische oplossingen voor complexe problemen promoten en die politieke tegenstanders als hun vijanden behandelen.

Deze manier van denken brengt de sociale vrede en maatschappelijke vooruitgang in gevaar. Daarom moeten we onze handen ineen slaan in heel Europa om samen de fundamenten van de democratie te verdedigen.

Im Namen aller Unterzeichner/innen.

Berlin, Deutschland, 13.01.2016 (aktiv bis 12.07.2016)

Debatte zur Petition

Noch kein PRO Argument.
>>> Schreiben Sie das erste PRO-Petition Argument

Noch kein CONTRA Argument.
>>> Schreiben Sie das erste CONTRA-Petition Argument

Petitionsverlauf