Bauvorhaben

På vegne af Rada Miejska (kommune) i Brzozów, og 247 medunderskrivere, om økonomisk støtte til vejanlæg

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren beskriver de dårlige veje i landdistrikterne i sin region og beskriver de problemer, der opstår som følge heraf med hensyn til sikkerheden og udviklingen af mindre byer. Andrageren hævder, at den EU-finansierede "integrerede støtte", der er afsat for perioden 2014-2020, ikke når ud til den pågældende kommune, og oplyser, at klager over sagen ved de lokale, regionale og nationale myndigheder ikke har givet noget resultat. Andrageren opfordrer til tildeling af finansiel støtte til vejanlæg i sin region og nævner som et eksempel de midler, der er tildelt fra EU's Solidaritetsfond i kølvandet på en naturkatastrofe i 2017.

Thank you for your support, E. P.