Construction

Namens Rada Miejska (gemeente) in Brzozów, gesteund door 247 medeondertekenaars, over financiële steun voor wegenaanleg

La pétition est adressée à
1 Supporter 1 en Union européenne

Collecte terminée

1 Supporter 1 en Union européenne

Collecte terminée

1. Lancé 2019
  2. Collecte terminée
  3. Préparer la soumission
  4. Dialogue avec le destinataire
  5. Décision

Il s'agit d'une pétition en ligne du Parlement européen.

redirection

Indiener beschrijft de slechte toestand van de wegen in plattelandsgebieden in zijn regio en schetst de problemen die hiermee gepaard gaan op het gebied van veiligheid en de ontwikkeling van kleine steden. Indiener stelt dat de door de EU gefinancierde "geïntegreerde steun" die is gereserveerd voor de periode 2014-2020 de gemeente in kwestie niet bereikt en dat het bij de lokale, regionale en nationale autoriteiten ingestelde beroep geen resultaat heeft opgeleverd. Indiener verzoekt om de toekenning van financiële steun voor wegenaanleg in zijn regio en noemt als voorbeeld de middelen die uit het EU-Solidariteitsfonds werden toegewezen na een natuurramp in 2017.

Lien vers la pétition

Image avec code QR

Fiche détachable avec code QR

télécharger (PDF)

Pas encore un argument PRO.

Pas encore un argument CONTRA.

Contribuer à renforcer la participation citoyenne. Nous souhaitons faire entendre vos préoccupations tout en restant indépendants.

Promouvoir maintenant