Bauvorhaben

Namens Rada Miejska (gemeente) in Brzozów, gesteund door 247 medeondertekenaars, over financiële steun voor wegenaanleg

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Indiener beschrijft de slechte toestand van de wegen in plattelandsgebieden in zijn regio en schetst de problemen die hiermee gepaard gaan op het gebied van veiligheid en de ontwikkeling van kleine steden. Indiener stelt dat de door de EU gefinancierde "geïntegreerde steun" die is gereserveerd voor de periode 2014-2020 de gemeente in kwestie niet bereikt en dat het bij de lokale, regionale en nationale autoriteiten ingestelde beroep geen resultaat heeft opgeleverd. Indiener verzoekt om de toekenning van financiële steun voor wegenaanleg in zijn regio en noemt als voorbeeld de middelen die uit het EU-Solidariteitsfonds werden toegewezen na een natuurramp in 2017.

Thank you for your support, E. P.