Bauvorhaben

Ja 247 allekirjoittanutta, Rada Miejskan (kunta Brzozówissa) puolesta, taloudellisesta tuesta teiden rakentamiseen

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä kuvaa kotipaikkansa maaseutualueiden teiden kehnoa kuntoa ja korostaa tästä koituvia turvallisuusongelmia ja haasteita pikkukaupunkien kehitykselle. Vetoomuksen esittäjä väittää, että kyseinen kunta ei saa EU:n rahoittamaa ”yhdennettyä tukea” kaudella 2014–2020. Hän kertoo myös, että asiasta paikallisille, alueellisille ja kansallisille viranomaisille tehdyt kantelut eivät ole vielä tuottaneet minkäänlaisia tuloksia. Vetoomuksen esittäjä pyytää taloudellisen tuen kohdentamista alueensa teiden rakentamiseen. Hän viittaa esimerkkiin, jossa Euroopan unionin solidaarisuusrahaston varoja kohdennettiin vuonna 2017 luonnonkatastrofin jälkeen.

Thank you for your support, E. P.