Versorgung

Over de tol voor Portugese snelwegen die door buitenlanders niet online kan worden betaald

Fabio Cavallazzi
  1. Launched October 2019

Indiener klaagt dat buitenlanders de tol voor Portugese snelwegen niet online kunnen betalen. Hij stelt dat het systeem zonder tolhuisjes op Portugese snelwegen vereist dat bestuurders vooraf betalen door een elektronisch apparaatje te installeren, of door middel van de registratie van hun kentekenplaat door een camera. In dit laatste geval kunnen bestuurders betalen bij het postkantoor, of online via de website van de Portugese post. Indiener is van mening dat buitenlanders door dit systeem benadeeld worden, omdat enkel in Portugal verblijvende Portugese staatsburgers met een Portugees fiscaal nummer via de website van de Portugese post kunnen betalen.

Thank you for your support, Fabio Cavallazzi