Bildung

Om virkningen af dyrebaserede diæter på miljø og sundhed

Felice Schulze
  1. Launched 14/01/2020

Andrageren opfordrer EU til at træffe foranstaltninger til at oplyse offentligheden og sundhedspersoner om de store negative virkninger af dyrebaserede diæter på miljø og sundhed i modsætning til den positive indvirkning af en plantebaseret kost. Andrageren påpeger, at de fleste dødsfald i den vestlige verden, f.eks. som følge af hjertesygdomme, kræft og diabetes, i vid udstrækning kunne forhindres, hvis folk fulgte en plantebaseret kost. Andrageren opfordrer EU til at afsætte tilstrækkelige midler til at oplyse befolkningen om de negative virkninger af dyrebaseret kost på miljø og sundhed, således at der kan ske en gradvis overgang til en plantebaseret kost.

Thank you for your support, Felice Schulze