Bildung

Eläinperäisen ruokavaltion vaikutuksista ympäristöön ja terveyteen

Felice Schulze
  1. Launched 14/01/2020

Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan unionia toteuttamaan toimenpiteitä, joilla yleisöä ja terveydenhoitoalan ammattilaisia valistetaan eläinperäisen ruokavalion merkittävästä vaikutuksesta ympäristöön ja terveyteen kasviperäisen ruokavalion myönteisiin vaikutuksiin verrattuna. Vetoomuksen esittäjä huomauttaa, että suurin osa länsimaissa tapahtuneista muun muassa sydänsairauksista, syövästä ja diabeteksesta johtuvista kuolemista voitaisiin suurelta osiin estää, jos ihmiset noudattaisivat kasviperäistä ruokavaliota. Vetoomuksen esittäjä kehottaa Euroopan unionia osoittamaan riittävästi varoja ihmisten valistamiseen eläinperäisen ruokavalion kielteisistä vaikutuksista ympäristöön ja terveyteen, jotta voidaan siirtyä asteittain kasviperäiseen ruokavalioon.

Thank you for your support, Felice Schulze