Bildung

Felice Schulze
  1. Launched 14/01/2020

Indienster verlangt dat de Europese Unie maatregelen neemt om de burgers en zorgverleners voor te lichten over de sterk negatieve uitwerkingen op het milieu en de gezondheid van het nuttigen van dierlijke producten, in tegenstelling tot een plantaardig eetpatroon. Indienster wijst erop dat de meeste sterfgevallen in de westerse wereld, bijvoorbeeld als gevolg van hartkwalen, kanker en diabetes, grotendeels voorkomen kunnen worden wanneer mensen een plantaardig eetpatroon zouden volgen. Indienster verlangt dat de Europese Unie voldoende middelen toewijst om mensen voor te lichten over de negatieve gevolgen voor het milieu en de gezondheid van dierlijke producten, zodat mensen geleidelijk overgaan op een plantaardig eetpatroon.

Thank you for your support, Felice Schulze