Tiere

Eläinten suojelua koskevien lakien rikkomisesta kuljetettaessa karjaa kolmansiin maihin teurastettavaksi

Maren Bestmann-auchter
  1. Launched 25/02/2020

Vetoomuksen esittäjä uskoo, että eläinten suojelusta kuljetuksen ja siihen liittyvien toimenpiteiden aikana annettua asetusta rikotaan jatkuvasti. Liian pitkät odotusajat rajanylityspaikoilla ja merikuljetusten lastinpurku eivät täytä eläinten suojelua koskevia vaatimuksia. Vetoomuksen esittäjä väittää, että eläimiä kidutetaan kuoliaaksi kolmansien maiden teurastamoissa. Ainoa sopiva toimenpide tilanteen lopettamiseksi on kieltää karjan kuljettaminen teurastettavaksi. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia puuttumaan asiaan.

Thank you for your support, Maren Bestmann-auchter