Gesundheit

By Melanie Von Der Taubenmühle (German) on measures to protect the population from pandemics

Melanie Von Der Taubenmühle
1.131 Supporters 1.131 in Europäische Union
  1. Launched May 2020
  2. Time remaining 6 days

Vetoomuksen esittäjä huomauttaa, että covid-19:n nykyinen leviäminen on osoittanut, että kotieläintaloudessa voi kehittyä ja levitä vaarallisia taudinaiheuttajia. Lisäksi hän väittää, että antibioottien laaja käyttö eläimillä on yksi antibioottiresistenttien taudinaiheuttajien kehittymisen tärkeimmistä syistä. Siksi vetoomuksen esittäjä kehottaa jäsenvaltioita ja EU:ta – tiedottamaan väestölle sairauksien ja virusmutaatioiden riskeistä kotieläintaloudessa sekä vaaroista, joita antibioottiresistenttien bakteerien leviäminen kotieläintaloudessa aiheuttaa, – toteuttamaan välittömästi toimenpiteitä EU:n kansalaisten suojelemiseksi pandemioilta, mukaan lukien teurastamoiden, lihakauppojen, jalostus- ja lihotusalan yritysten sulkeminen sekä eläintuotteiden tuontikielto, – toteuttamaan tiukkoja toimenpiteitä elintarvikejätteen syntymisen estämiseksi ja edistämään valtion tukien myöntämistä vihannesten viljelyyn, – tiedottamaan kotieläintalouden ja ilmastonmuutoksen välillä vallitsevasta yhteydestä.

Thank you for your support, Melanie Von Der Taubenmühle

openPetition international