Gesundheit

1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä pitää valitettavana, että epäselvien merkintätapojen vuoksi allergikot joutuvat käyttämään paljon aikaa ja energiaa selvittääkseen, mitkä allergeenit kosmetiikassa ja muissa tuotteissa aiheuttavat riskejä, ja kuinka niitä voi välttää. Tietyillä julkisilla paikoilla, kuten työpaikoilla, ostoskeskuksissa ja hotelleissa, allergeenien selvittäminen on toivotonta. Vaikka allergikot olisivat kuinka huolellisia, he saattavat altistua vaarallisille terveysriskeille. He joutuvat selviytymään omin avuin, sillä sellaisia tieteellisesti luotettavia tutkimuksia ei ole saatavilla, jotka osoittaisivat mitkä aromit, tuoksut tai aromivahventeet aiheuttavat allergioita ja miten.

Thank you for your support, E. P.