Gesundheit

Om mærkning af stoffer, der er farlige for allergikere

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren beklager dybt, at allergikere på grund af den uklare mærkning spilder en masse tid og kræfter på at fastslå, hvilke allergener der udgør en risiko i kosmetik og andre produkter, og hvordan man kan undgå dem. I offentlige sammenhænge såsom på arbejdspladser og i indkøbscentre eller på hoteller er disse bestræbelser fuldstændig frugtesløse. Selv om de, der lider af allergi, udviser den største omhu, kan de blive udsat for alvorlige sundhedsrisici. De er afhængige af deres egne ressourcer, da der ikke foreligger videnskabeligt pålidelige oplysninger, der gør det muligt at angive, hvorvidt og hvordan aromaer, parfumer og smagsforstærkere forårsager allergi.

Thank you for your support, E. P.