Umwelt

Agaete Sin MacroMuelle -yhdistyksen puolesta, Las Nievesin sataman (Agaete) laajentamisesta Gran Canarialla

Salvar Agaete Sin MacroMuelle
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä valittaa siitä, että Agaetessa tehtävät sataman laajennustyöt eivät ole avoimia eikä niistä saa tietoja ja lisäksi että niistä ei ole tehty vaadittua päivitettyä ympäristövaikutusten arviointia. Vetoomuksen esittäjän mukaan hankkeesta ei ole esitetty asianmukaisia korvaustoimenpiteitä eikä sen vaikutuksia meriekosysteemiin, joka muuttuisi radikaalisti sataman laajennustöiden seurauksena, ole arvioitu. Hankkeesta 85 prosenttia rahoitetaan EAKR:n varoista. Vetoomuksen esittäjä pyytää tarkistamaan hankkeen rahoituksen, koska hankkeessa ei ole noudatettu EU:n direktiivejä, ja keskeyttämään hankkeen.

Thank you for your support, Salvar Agaete Sin MacroMuelle
pro