Zusammenleben

Yhteisöjen tuomioistuimen tuomioiden täytäntöönpanon ja sovellettavan EU:n lainsäädännön noudattamisen laiminlyönnistä

Christoph Klein
5 Supporters 5 in European Union
  1. Launched October 2019

Vetoomuksen esittäjä viittaa 19. tammikuuta 2011 annettuun päätöslauselmaan (B70026/2011), jossa Euroopan parlamentti kehotti komissiota saattamaan loppuun lääkinnällisistä laitteista annetun direktiivin 93/42/ETY 8 artiklan mukaisesti Saksan käynnistämän suojalausekemenettelyn CE-merkinnällä varustetun laitteen ’Inhaler Broncho Air’ vuoksi. Lainvoiman saaneista lukuisista tuomioista huolimatta komissio on jatkanut päätöslauselman laiminlyöntiä. Tuotteen pääsy markkinoille on estetty viimeisten 20 vuoden ajan. Vetoomuksen esittäjä katsoo, että komissio on johdonmukaisesti rikkonut EU:n lainsäädäntöä. Vetoomuksen esittäjällä ei ole ollut keinoa puolustaa EU:n lainsäädäntöön perustuvia oikeuksiaan.

Thank you for your support, Christoph Klein