Zusammenleben

På vegne af GURASOS (forældreforening for beskyttelse af børn mod forurening), om den manglende planlægning og offentlige høring for så vidt angår affaldsbehandling i byen San Sebastian, Guipúzcoa

GuraSOS
1 Supporter 1 in Europäische Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren opfordrer Europa-Parlamentet til at undersøge, hvorvidt der har været mangel på planlægning og offentlig høring vedrørende tildeling af affaldsbehandlingskontrakter for byen San Sebastian. Andrageren påstår, at regionale og lokale myndigheder har tilsidesat EU-lovgivningen på følgende områder: affaldsplanlægning, offentlig deltagelse i beslutningsprocesser på miljøområdet, miljøtilladelser, offentlige udbud, adgang til klage og domstolsprøvelse på miljøområdet samt offentlige underskud (finansiel bæredygtighed og budgetbalance).

Thank you for your support, GuraSOS