Zusammenleben

GURASOS-yhdistyksen (lapsia saastumiselta suojeleva vanhempainyhdistys) puolesta, jätteenkäsittelyä koskevan suunnittelun ja julkisen kuulemisen puutteesta San Sebastianissa Guipúzcoan maakunnassa

GuraSOS
1 Supporter 1 in Europäische Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä vaatii Euroopan parlamenttia tutkimaan, onko San Sebastianin kaupungin jätteenkäsittelysopimusten myöntämisessä ollut suunnittelun ja julkisen kuulemisen puutetta. Vetoomuksen esittäjän mukaan alue- ja paikallisviranomaiset ovat rikkoneet EU:n lainsäädäntöä seuraavilla aloilla: jätesuunnittelu, yleisön osallistuminen ympäristökysymyksiä koskevaan päätöksentekoon, ympäristöluvat, julkiset hankinnat, oikeussuojan toteutuminen ympäristökysymyksissä, julkisen talouden alijäämä (rahoituksellinen kestävyys ja rahoitusasema).

Thank you for your support, GuraSOS