Rechtstaatlichkeit

Om påstået korruption ved bulgarske domstole og krænkelse af retten til en retfærdig rettergang

Ivaylo Iliev
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren hævder, at der er korruption ved de bulgarske domstole, og at de offentlige institutioner ikke er effektive. Han hævder også, at skyldnere dømmes under retsmøder for lukkede døre, hvor deres rettigheder for så vidt angår domstolsbeskyttelse og forsvar ikke er garanteret. Andrageren hævder, at et særligt opbevaringsrum i Sofia's regionalret indeholder arkiver for alle private, civilretlige sager, herunder hans sag. Andrageren opfordrer EU-institutionerne til at foretage en grundig kontrol af sådanne opbevaringsrum og af sagerne vedrørende mange andre bulgarske borgere, hvis rettigheder er blevet krænket af domstole og private fogeder.

Thank you for your support, Ivaylo Iliev
pro