Rechtstaatlichkeit

Väitetystä korruptiosta Bulgarian tuomioistuimissa ja oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin oikeuden loukkaamisesta

Ivaylo Iliev
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä väittää, että Bulgarian tuomioistuimissa esiintyy korruptiota ja että julkiset elimet eivät ole tehokkaita. Hän väittää myös, että velallisia tuomitaan suljetuissa oikeuden istunnoissa, eikä heillä ole mahdollisuutta täysimääräiseen oikeussuojaan, niin että oikeus asianmukaiseen puolustukseen olisi turvattu. Vetoomuksen esittäjä väittää, että Sofian aluetuomioistuimessa oleva erityinen säilytystila sisältää kaikkien yksityisten siviilioikeudellisten menettelyjen arkistot, häntä koskeva menettely mukaan lukien. Vetoomuksen esittäjä vaatii EU:n toimielimiä suorittamaan sekä kyseisen säilytystilan että niiden monia muita Bulgarian kansalaisia, joiden oikeuksia yksityiset ulosottomiehet ovat loukanneet, koskevan menettelyn perusteellisen tarkastuksen.

Thank you for your support, Ivaylo Iliev
pro