Versorgung

Om muligheden for at anvende alternative metoder til behandling af oliventræer, der er ramt af Xylella

Socialwelfare
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 2 months

Andrageren er bekymret over den forstyrrelse og de farer, som er forbundet med de påtvungne nye midler til behandling af Xylella fastidiosa, en sygdom, der rammer oliventræerne i regionen Puglia. Andrageren fordømmer den situation, der ville opstå i Italien i henhold til et dekret, der forpligter landmænd til at anvende insekticider, som ikke er tilladt i økologisk landbrug. Disse insekticider er yderst skadelige for bier og kunne føre til, at olivenolie mister sin økologiske certificering. Andrageren foreslår derfor at tage alternative metoder i brug med henblik på at beskytte økologisk landbrug.

Thank you for your support, Socialwelfare