Direitos dos animais

3. Preparar submissão
  4. Diálogo com o destinatário
  5. Decisão

Esta é uma petição online do Parlamento Europeu.

A reencaminhar

Vetoomuksen esittäjä valittaa, että Teneriffan saaren paikallisneuvosto on palkannut yrityksen teurastamaan tuhat villivuohta, jotka kulkevat vapaasti Anagan ja Tenon maaseutupuistoissa. Vetoomuksen esittäjä pelkää, että ammutut eläimet saattavat päästä pakoon ja kitua useita päiviä vuoristossa. Lisäksi vetoomuksen esittäjä huomauttaa, että Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto toimii suunnitelman yhteisrahoittajana. Vetoomuksen esittäjä toteaa, että eläinten suojelusta lopetuksen yhteydessä 24. syyskuuta 2009 annetun neuvoston asetuksen (EY) N:o 1099/2009, joka tuli voimaan 1. tammikuuta 2013, ja muiden eläinten hyvinvointia koskevien sääntöjen tavoitteena on varmistaa, ettei eläimille aiheuteta tarpeetonta kipua tai kärsimystä uusimpien saatavilla olevien tieteellisten tietojen perusteella. Vetoomuksen esittäjä pyytää apua Euroopan unionilta vuohien teurastamisen estämiseksi.

Link para a petição

Imagem com código QR

Deslizamento destacável com código QR

fazer o download (PDF)

Ainda não há nenhum argumento a favor (PRO).

Ainda não há nenhum argumento CONTRA.

Ajude a fortalecer a participação cívica. Queremos que as suas preocupações sejam ouvidas, permanecendo independentes.

Apoiar agora