Medien

E. P.
1 Supporter 1 in Europäische Union
  1. Launched November 2019

Vetoomuksella pyritään velvoittamaan sellaiset palveluntarjoajat, jotka tarjoavat osittain tai kokonaan mainostuloilla rahoitettuja internetpalveluja, tarjoamaan palvelut maksua vastaan siten, että palvelun yhteydessä ei esitetä mainoksia eikä tallenneta seurantatyökaluilla tietoa käyttäjien käyttötottumuksista. Internetissä mutta myös muissa medioissa tarjottavat palvelut rahoitetaan yhä useammin henkilötietojen keräämisellä. Tällainen rahoitustapa on epäeettistä ja epäinhimillistä, eikä yleinen tietosuoja-asetus estä yrityksiä noudattamasta kyseenalaisia käytäntöjään. Eräs järkevä ratkaisu olisi varmistaa, että tällaiset palvelut on tarjottava maksua vastaan.

Thank you for your support, E. P.