Medien

E. P.
1 Supporter 1 in Europäische Union
  1. Launched November 2019

Andragendet har til formål at tvinge tjenesteudbydere, der tilbyder en tjeneste via internettet, som helt eller delvist finansieres af reklamer, at tilbyde tjenesten mod betaling, uden reklamer og uden at indhente sporingsoplysninger om brugerens adfærd. Tjenester, der udbydes via internettet, men også andre medier, finansieres i stigende grad af personoplysninger. Finansiering på denne måde er uetisk og umenneskeliggørende. Den generelle forordning om databeskyttelse forhindrer ikke virksomhederne i at udøve deres tvivlsomme praksis. Et fornuftigt alternativ ville være at sikre, at disse tjenester tilbydes mod betaling.

Thank you for your support, E. P.