Finanzen

Pankkien velvoittamisesta tarjoamaan verkkopalveluille yhtenäisiä TAN-menettelyjä

Andreas Löw
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 3 Wochen

Vetoomuksen esittäjä väittää, että tarkistetun maksupalveludirektiivin täytäntöönpanon jälkeen lähes kaikki pankit ovat kehittäneet oman verkkopankkisovelluksensa ja että tarvittaville laitteille on hyvin erilaiset laitteistovaatimukset. Hän huomauttaa, että kaikki pankit eivät luota turvallisiin ja edullisiin järjestelmiin, kuten Chip-TANiin. Siksi pankkien asiakkaat käyttävät usein verkkopankkisovelluksia vanhoissa Android-laitteissa. Hän on sitä mieltä, että jos pankit päättäisivät luottaa Chip-TANin kaltaisiin järjestelmiin, kuluttajien olisi helpompi valita eri pankkien välillä ja he hyötyisivät samalla paremmasta turvallisuustasosta.

Thank you for your support, Andreas Löw

openPetition international