Verwaltung

Om ændring af erhvervskategorien administrativ assistent til kategorien administrator i Spanien

José Fidel Giménez Zardoya
  1. Launched 04/04/2020

Andrageren hævder, at hjælpepersonalet i den offentlige forvaltning i Spanien bør henhøre under samme kategori som administratorer i overensstemmelse med det, som andrageren mener, at Den Europæiske Union har indført. Andrageren påpeger, at der er tale om en fuldstændig ensartethed, og at funktionerne i de to kategorier er identiske, og at der derfor ikke kan være nogen forskel i anerkendelsen af rettigheder eller grundlønnen. Andrageren mener, at princippet om ligestilling og forbuddet mod forskelsbehandling skal håndhæves, når leveringen af tjenesteydelserne er den samme, og resulterer i den samme kvalitet af output og lige løn.

Thank you for your support, José Fidel Giménez Zardoya