Verkehr

Og én medunderskriver, på vegne af Thüringer Bahn-Initiative, om passagerers rettigheder i tilfælde af et flyselskabs konkurs

E. P.
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren ønsker en ændring af EU-lovgivningen med henblik på at sikre, at passagerernes rettigheder respekteres i lige høj grad, uanset om de har bestilt en pakkerejse eller reserveret en flyvning direkte hos luftfartsselskabet. Han opfordrer også til, at passagererne bliver advaret om en eventuel overhængende fare for, at et flyselskab går konkurs, og at de i sådanne tilfælde får oplyst den dato, hvor tjenesterne vil ophøre. På denne måde ville passagererne kunne stille luftfartsselskaberne til ansvar for eventuelle tab eller gener som følge af aflysninger af flyafgange.

Thank you for your support, E. P.