Bauvorhaben

Namens de “Comunidad de Montes Vecinales en Mano Común de Tameiga”, over het algemene gemeentelijke ontwikkelingsplan voor Mos, Pontevedra, Galicië

Comunidad de montes vecinales en mano Común de Tameiga
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining > 6 Wochen

Indiener verzoekt om een halt toe te roepen aan de wijzigingen in het algemene gemeentelijke ontwikkelingsplan voor de stad Mos, waardoor de bestemming van beschermd land voor bosbouw zou veranderen in bouwterrein om er het sportcomplex van de voetbalclub Celta de Vigo en een groot bedrijvenpark te ontwikkelen. Indiener zegt dat dit het traditionele gebruik van deze grond als bos volledig zou wijzigen, waardoor de particuliere belangen van de voetbalclub Celta de Vigo boven de bescherming van de bosbouwactiva op deze grond zouden worden gesteld.

Thank you for your support, Comunidad de montes vecinales en mano Común de Tameiga

openPetition international