Bauvorhaben

Comunidad de Montes Vecinales en Mano Común de Tameiga -yhteisön puolesta, Galiciassa Pontevedrassa sijaitsevan Mosin yleisestä maankäyttösuunnitelmasta

Comunidad de montes vecinales en mano Común de Tameiga
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining >3 Months

Vetoomuksen esittäjä vaatii pysäyttämään Mosin yleiseen maankäyttösuunnitelmaan tehdyt muutokset, joissa alueen suunniteltu käyttötarkoitus muutetaan suojellusta maaseudun metsämaasta rakennusmaaksi, jotta Mosiin voitaisiin rakentaa Real Club Celta de Vigo -jalkapalloseuran urheilukompleksi ja suuri yrityspuisto. Vetoomuksen esittäjän mukaan tämä muuttaisi maan perinteistä käyttötarkoitusta metsänä ja asettaisi Real Club Celta de Vigon yksityiset edut maan metsävarojen suojelun ja turvaamisen edelle.

Thank you for your support, Comunidad de montes vecinales en mano Común de Tameiga

openPetition international