Bauvorhaben

For "Comunidad de Montes Vecinales en Mano Común de Tameiga", om den generelle kommunale udviklingsplan for Mos, Pontevedra, Galicien

Comunidad de montes vecinales en mano Común de Tameiga
  1. Launched 05/06/2020
  2. Time remaining 10 months

Andrageren opfordrer til, at der sættes en stopper for ændringer af den generelle kommunale udviklingsplan for Mos, som vil ændre den planlagte anvendelse fra beskyttede landskovbrugsområder til byggegrunde med henblik på dér at udvikle fodboldklubben Real Club Celta de Vigos sportskompleks og en stor erhvervspark. Andrageren hævder, at dette helt og aldeles ændrer den traditionelle anvendelse af dette landområde som skov, hvilket sætter Real Club Celta de Vigos private interesse over hensynet til beskyttelse og sikring af skovressourcerne på dette landområde.

Thank you for your support, Comunidad de montes vecinales en mano Común de Tameiga